Компанія гарантує здійснення повернень та обміну товарів відповідно до Закону «Про захист прав споживачів»

ГАРАНТІЯ НА ECOFLOW — СИЛА НАЦІЇ

«Сила Нації» — це ваша впевненість у надійності та захисті обладнання від справжніх професіоналів. Ми розуміємо, наскільки важлива стабільність та безпека в наші часи, тому пропонуємо:

 Гарантійний термін 12 місяців 
✓ Безкоштовна діагностика
✓ Знижка 30% на послуги у не гарантійних випадках.

У разі настання гарантійного випадку чи нестабільній роботі обладнання, для подальшої діагностики та отриманню сервісного обслуговування напишіть нам листа на електронну адресу tagsofukraine@gmail.com

У листі необхідно вказати:

  • дату придбання;
  • модель пристрою;
  • серійний номер;
  • деталі експлуатації пристрою;
  • опис проблеми чи несправності.

У будь-яких випадках нестабільної роботи обладнання, радимо одразу звертатись до сервісного центру! 

Додаткова гарантія "Сила Нації" - є обовʼязковою при використанні сервісу "Оплата частинами". Та додається до замовлення - автоматично. 

ГАРАНТІЯ НА ECOFLOW  — ВІД ВИРОБНИКА

«Від виробника» — гарантія, що надається сервісними центрами країни, в якій було придбано товар. Міжрегіональне післяпродажне обслуговування не передбачає поширення гарантії виробника для ремонту товару поза межами країни придбання.

На території України відремонтувати обладнання EcoFlow, яке було куплено в іншій країні, можливо на комерційній основі.

ТОВАРИ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЯ І ОБМІНУ

  • Товари, що не були у вжитку, за умови збереження пакування та всіх наявних додатків (ярлики, етикетки, т.д.) і документів, що підтверджують оплату товару (товарний чек або інший документ, що підтверджує покупку).
  • У разі, якщо придбаний Вами товар виявився неналежної якості внаслідок виробничого браку, Ви можете повернути його та обміняти на аналогічний товар належної якості.

Для здійснення обміну/повернення товару Вам необхідно звернутися до нас протягом 14 днів з моменту його отримання.

ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІНУ?

  • Зв'язатися з нами за телефоном 0732993955
  • Здійснити відправлення товару за адресою яка надана менеджером

Повернення грошових коштів здійснюється тільки на картковий рахунок клієнта протягом терміну до 7 днів після отримання товару.

МИ ЗМУШЕНІ БУДЕМО ВІДМОВИТИ ВАМ У ПОВЕРНЕННІ/ЗАМІНІ ТОВАРУ НА НОВИЙ ЯКЩО

  • З моменту покупки/отримання товару пройшло понад 14 днів.
  • При перевірці якості продукту виявлені дефекти, які порушують умови гарантійного обслуговування (потрапляння рідини, та ін.).
  • Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару.
  • Товар використовувався і не має товарного вигляду.
  • Зрізані ярлики та етикетки.